Hoe kan ik mijn Packard Bell EasyNote resetten?

Mijn zusje heeft deze laptop. Nu doet hij bijna niks meer en wilt de windows verkenner geen eens opstarten. Ik heb hem proberen te herstellen met Alt+f10. Dit is echter mislukt. Hij geeft foutcode 0=3. Iemand hier een oplossing voor? Eventueel iets met f11?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9.4K

Antwoorden (1)

De laptop opnieuw opstarten, en zodra het Packard Bell scherm opkomt de toets F11 indrukken. Dan kom je in een menu waarin je kunt aangeven naar welke instellingen je het apparaat terug wilt zetten.