Heb je bij openoffice.org tekstverwerker (word) van ubuntu (besturingssysteem) ook zoiets als word art (die leuke letters)?

Toegevoegd na 5 minuten:
ik heb het al gevonden: fontwork, ik weet nu alleen niet waar ik dat kan vinden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik was er al wel achtergekomen dat het fontwork heette maar ik wist nog niet waar ik dat kon vinden, op die link staat dat het onder 'Format' staat, maar bij mij is dat niet zo