Hoe laat ik mijn pc normaal opstarten zie uitleg ?

ik heb sinds vandaag mijn oude pc omgegooid van xp naar windows 7 maar ik loop tegen 1 probleem op : Wanneer ik de computer aan doe vraagt hij eerst of ik windows 7 wil opstarten of de vorige versie hoe krijg ik dit normaal . gr ryan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je.moet het windows xp pakket van je computer afhalen als je dat sowt is de melding over
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opstarten in windows 7.
Daarna ga je naar uitvoeren en type hierin "msconfig"
U krijgt nu een venster te zien van uw systeemconfiguratie.
Ga nu naar het tabblad "computer opstarten".
Selecteer hier uw windows 7 en stel deze als standaart in.
Bevestig dit met toepassen en ok.
Start hierna uw computer weer op.

Het kan zijn dat u nog oude windows Xp bestanden op uw schijf heeft staan.
Deze kunt u naar believen verwijderen.
Persoonlijk zou ik daar even mee wachten, net zo lang tot dat ik zeker wist dat windows 7 goed draait.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil niet zeggen dat ik een computer expert ben, maar als er iets is wat ik haat, is dat mijn systeem na een schone installatie toch niet schoon is!

En wat ik hier lees klinkt als vervuild, ouwe en nieuwe windows door elkaar.

Misschien ben ik wel extreem, maar ik zeg, opnieuw formateren, alle meuk eraf en opnieuw! Maar dat ben ik :-)
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Gelukkig ben ik dan niet de enige die het zo doet :-)
Ik heb geen software om een image te maken, en ik weet ook niet eens hoe dit moet, dus word het altijd maar een format.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal gelijk!!!!!!!!!