hoe kom ik achter (of verander ik) mijn wachtwoord op windows 7?

Hee,
Ik heb dus een computer met windows 7, maar ik weet het wachtwoord niet meer. eerst dacht ik dat het niet zoon heel erg probleem was, maar aangezien ik nu dus niks meer kan downloaden (heb een ander account zonder wachtwoord, maar ook zonder rechten, dus moet het wachtwoord invoeren wil ik iets downloaden) ga ik het toch nog even vragen hier.
Iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja je kan via CMD (command promt) je account wachtwoord wijzigen.
Ik zal het stap voor stap uitleggen.
1. typ in start cmd en klik op enter
2. nu opent een venster typ in: net user je account naam *
3. nu kan je een nieuw wachtwoord intypen LET OP er verschijnen geen tekens

Ik hoop dat het duidelijk is!!
Als het niet lukt help ik je graag.

Note: Ik weet niet zeker of dit zonder administrator rechten kan maar anders weet ik wel een manier om die te verkrijgen