Nee Windows is altijd maar voor een PC (OEM) of een PC tegelijk (retail). Nooit voor meerdere PC's (behalve als j een groot bedrijf hebt en een VLK aanschaft).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het _kan_ misschien wel, maar het _mag_ in elk geval niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan ook niet; de tweede installatie zal zien dat de eerste al geactiveerd is. (En als je 'm niet acitveert heb je er niks aan.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vroeguh... kon je windows installeren op een pc zonder internet. dan zeurde het wel over activatie maar je kon dat lang volhouden. Of dit met W8 nog werkt weet ik niet. Vandaar: het _kan_misschien_ wel. Voor de prijs van een pakketje windows is het niet de moeite om illegaal te gaan zitten klooien. Als je zo nodig gratis wilt installeer je gewoon linux.

Andere antwoorden (1)

Ik neem aan dat je 1 versie hebt aangeschaft? In dat geval kan je hem helaas maar op 1 PC installeren.

Als je een pakket hebt gekocht, zitten er meerdere codes bij. Deze voer je dan per PC waarop je Windows 8 gebruikt in.