Ik heb een toshiba satellite laptop en ik kreeg s (blue screen) ed, dus ik wil hem een keer helemaal opschonen Hoe doe ik dat?

Dus in fabriekstoestand herstellen. Kan dit trouwens kwaad?

Weet jij het antwoord?

/2500

Software hoeft niet persé de oorzaak te zijn van bluescreens of death... foutieve hardware is een hele goeie boosdoener... Toshiba's zijn vaak voorzien van een zogenaamde restore partitie waar vanaf geboot kan worden met een hotkey(F9 of F5 bijv.) tijdens de BIOS fase...

toshiba laptops worden geleverd met een herstelmogelijkheid die op een apart gedeeelte van de schijf staan waar niemand bij kan. start de laptop op en druk daarna meteen op de 0 (dit is de nul,geen o.) blijf die inhouden tot er tekst verschijnt. er wordt dan gevraagd of je door wil gaan met de recovery console. bevestig dit en volg de instructies. mijn toshiba laptop met windows 7 prof. is geleverd met een progr. waar je zelf een recovery dvd's kunt maken. kunt dan ten alle tijden recovery uitvoeren door vanaf dvd te booten. progr. heet recovery media creator maar eerste optie gaat zeker goed komen. geef even feedback hoe het gegaan is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100