Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een toshiba satellite laptop en ik kreeg s (blue screen) ed, dus ik wil hem een keer helemaal opschonen Hoe doe ik dat?

Dus in fabriekstoestand herstellen. Kan dit trouwens kwaad?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
891

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Software hoeft niet persé de oorzaak te zijn van bluescreens of death... foutieve hardware is een hele goeie boosdoener...
Toshiba's zijn vaak voorzien van een zogenaamde restore partitie waar vanaf geboot kan worden met een hotkey(F9 of F5 bijv.) tijdens de BIOS fase...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vorige week was de foutcode x0000003a deze week x0000003b
winkel had de eerste fout opgelost, ik de tweede, maar steeds is er wel iets, dus ik dacht dan is het misschien handig hem helemaal een keer 'schoon te maken'? Maar heb ik daar de cd voor nodig? Dan moet ik die gaan zoeken, of kan het ook zo?
toshiba laptops worden geleverd met een herstelmogelijkheid die op een apart gedeeelte van de schijf staan waar niemand bij kan.
start de laptop op en druk daarna meteen op de 0 (dit is de nul,geen o.)
blijf die inhouden tot er tekst verschijnt.
er wordt dan gevraagd of je door wil gaan met de recovery console.
bevestig dit en volg de instructies.
mijn toshiba laptop met windows 7 prof. is geleverd met een progr. waar je zelf een recovery dvd's kunt maken. kunt dan ten alle tijden recovery uitvoeren door vanaf dvd te booten.
progr. heet recovery media creator
maar eerste optie gaat zeker goed komen.
geef even feedback hoe het gegaan is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding