Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op verschillende sites die ik bezoek wordt aangegeven dat mijn versie van IE verouderd is, maar ik heb de nieuwste versie geinstalleerd?

Er wordt op de website dan een "waarschuwing" gegeven dat de site mogelijk niet optimaal functioneert omdat ik een verouderde versie van IE gebruik. Maar ik heb versie 8.0 erop staan. Als ik probeer om deze versie te downloaden geeft ie zelf ook aan dat deze al werkzaam is op mijn pc. Wat doe ik hier aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
552

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kun je anders eens proberen om de huidige versie via het Software-configuratiescherm te verwijderen en opnieuw te installeren?

Daarnaast is het sowieso geen gek idee om eens een andere browser naast Internet Explorer op het systeem te installeren. Er zijn inmiddels veel betere alternatieven zoals Mozilla Firefox, Google Chrome en Opera. Die kun je er gewoon naast installeren en dan kun je een van deze programma's opstarten om een website mee te bekijken. Als een van deze programma's na een tijdje goed bevalt dan kun je die als standaard-browser instellen.

Als het goed is krijg je binnenkort ook via Windows Update een keuzescherm van Microsoft aangeboden waarmee je een (andere) browser kunt selecteren. Alle gebruikers met Internet Explorer als standaardbrowser moet dit namelijk worden aangeboden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Out-of-the-box denkend: om dit soort problemen met je browser te voorkomen, doe je er verstandig aan Google Chrome of Mozilla Firefox te gebruiken. Veiliger, stabieler, naar mijn mening gebruiksvriendelijker en allebei helemaal gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding