Letter E op toetsenbord klikt (geluid) na gebruik, wat is hier de oorzaak van?

Mijn laptop toetsenbord werkt goed, alleen de E toets klikt na gebruik zins vandaag, heb geen flauw idee wat het is.
extra uitleg;

Laptop toetsenbord letter E maakt klikgeluid na gebruik, Als ik hem indruk is er niks, hij doet gewoon zijn werk, maar zodra ik hem weer los laat maakt het een klikgeluid.
wat is hier de oorzaak van?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zit je wel eens bij het toetsenbord iets te eten? Grote kans dat er een kruimeltje onder ligt. Even met de kruimeldief of stofzuiger met de kleinste zuigmond erover heen, dan is het waarschijnlijk daarna weer weg.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
haha :) dat wou ik ook gaan zeggen ;p dacht ik net dat ik het kon zeggen zei jij het al :P Haha maar wel goed van die stofzuiger.