hoe krijgt ik spotify van mijn startmenu in windows 8 (zodat het niet telkens opstart als ik mijn pc open)?

ik heb als msconfig getypt in de zoekpagina van het startmenu, en krijg dan "geen apps gevonden". Ik vind het ook niet als ik "zoeken" doe en dan zoek bij computer (C noch D-schijf). wat kan ik nog doen?

SimonV
10 jaar geleden
Heb je gratis CCleaner al gebruikt?
Die geeft bij Gereedschap -> Opstarten een overzicht van de programma's waarmee wordt gestart

Het beste antwoord

Je moet niet msconfig, maar msconfig.exe intypen. Je zal echter zien dat als je dat doet dat je op het tabblad "opstarten" de melding krijgt dat je je opstartitems moet beheren in taakbeheer. Je opent deze door met rechts te klikken op de taakbalk en te kiezen voor taakbeheer. Uiteraard kan je ook in de eerder genoemde zoekbalk even zoeken naar taakbeheer. Ook hier vind je een tabblad opstarten en kan je alle ongewenste items uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
liveisgreat
10 jaar geleden
yep gelukt, met taakbeheer. bedankt!