Is deze Game Pc Goed?

Hallo, ik heb net op Gamepc.nl een pc samengesteld en vroeg me af of dit een beetje goed zit, mijn budget 750,-.

Behuizing: Cooler Master Elite 431 Plus Groen
Voeding: 500 Watt Cooler Master voeding
Processor: AMD FM2 A6-5400K Dual Core 3,6GHz
Koeling: Standaard koeling
Moederbord: MSI FM2-A55M-P33
Geluidskaart: MSI FM2-A55M-P33
Geheugen: 8GB DDR3 Werkgeheugen
Harde schijf 1: 1000 GB
Optische Drive: DVD Brander
Grafische kaart: AMD Radeon HD6670 X2 1GB
Cardreader: 51-in-1 Cardreader
Netwerkkaart (internet aansluiting): 1Gbit netwerkkaart (Ik wil geen draadloos!!)
TV kaart: Geen
Monitor: 19 Inch Acer V193WLAObmd
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium

Word koop ik apart hier is 119,- en ergens anders 70,-

Dit kost met Office, 750 Euro.
Is dit goed? Of moet er een aanpassing komen?

Alvast bedankt MVG, Iris Laurant

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Definieer goed; wat wil je ermee doen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee de grafische kaart is zwak, daar kan je amper mee gamen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze hoort in 'Hardware', niet in 'Besturingssystemen'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou alleen de grafische kaart verbeteren.
De 6000 serie van amd is namelijk al wat veroudert. Je zou naar de 7000 serie van amd kijken, of de 600 serie van Nvidia(of als je geduld hebt wachten op de 700 serie)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt maar een dual core processor, daarop gamen is veel trager dan met een quad-core.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom geen Windows 8?

Antwoorden (1)

Als je Skyrim op high wil spelen, geen probleem. Maar als je houdt van BF3, Crysis of Bioshock Infinite zit je onder niveau, die haal je op low settings.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bioshock Infinite is lang niet zo zwaar als het misschien lijkt. Mijn laptop heeft er totaal geen problemen mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik speel Battlefield 3 op Ultra, maar BioShock Infinite op High, i.p.v. Ultra. Het kan ook liggen aan het type grafische kaart dat je hebt. Sommige games doen ze beter dan anderen, terwijl een andere grafische kaart het misschien wel andersom heeft.