Dat doe je met de recovery-cd. Je reset je pc dan naar kooptoestand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Indien je geen recoverydisk hebt de installatieschijf, Maak in beide mogelijkheden wel een back-up van belangrijke zaken wat je bent alles kwijt. Via de installatie schijf vernietig alle patities als het programma die mogelijkheid geeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat allemaal niet werkt, kun je beter de PC formateren. Het is althans mijn ervaring dat je best wel wat zaken kan verbeteren, maar dat alleen formateren ervoor zorgt dat alles weer snel draait en dat je van al je malware af bent.