Hoe of waar kan ik cydia of jailbreak downloaden of instaleren voor ios7?

Ik wil graag cydia voor ios7 of mijn ipad iOS 7 jailbreaken maar weet niet hoe of waar ik dat moet doen ik heb er al veel voor gezocht maar vind niks weet iemand waar of hoe ik dat moet downloaden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kijk hoer mee uit. Een foute jailbreak is heel je apple product naar de kl*te
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jailbreak voor iOS 7 is nog niet uit

Antwoorden (1)

Een (untethered) iOS 7 jailbreak is op dit moment nog niet verschenen. Het duurt even voordat iOS 7 volledig is gekraakt en via een untethered (makkelijke) jailbreak te installeren is.

De iOS 6 jailbreak van Cidia is al wel uit. Zie de bron van dit artikel. Hiermee kun je makkelijk iOS 6 installeren als jailbreak op je iPhone of iPad.