Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Na dat mijn computer crashte heb ik blijkbaar een illegale versie van winsdows 7 erop gezet, hoe kan ik weer de originele windows 7 erop zetten?

Ik heb een productcode onderop mijn laptop staan!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
673

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je harde schijf formatteren en opnieuw de dvd in de drive om opnieuw te installeren en dan de juiste code invoeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt bij het installeren van Windows blijkbaar de activatie niet kunnen voltooien. Hierdoor meldt Windows dat het vermoeden bestaat dat je geïnstalleerde versie niet legaal is.

Je kunt om te beginnen rechtsklikken op 'Computer' in het startmenu en kiezen voor 'Eigenschappen' en kijken of Windows is geactiveerd. Wanneer dit niet het geval is, kun je klikken op 'Windows nu activeren' om dit te proberen. Wanneer dat niet lukt, kun je in het venster met computer-eigenschappen klikken op de link 'Productsleutel wijzigen' en daar de productcode die je hebt invoeren. Dit werkt alleen wanneer jouw productcode voor de geïnstalleerde versie van Windows is.

Een windows is alleen illegaal, wanneer je niet over een legale productcode beschikt. Waar je de installatiebestanden vandaan haalt doet er niet toe. Je kunt zelfs bij MicroSoft een nieuwe installatie-dvd aanvragen (kost een paar tientjes). Wanneer je iemand in je omgeving hebt met de juiste versie op dvd mag je ook die gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft je pc een herstelpartitie? Dan gewoon deze gebruiken.

Zoniet gewoon een officieel windows installatiemedium lenen dat geschikt is voor jou systeem en gebruik maken van de code op de sticker van je pc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding