Hoet moet ik de surface rt activeren?

Als ik settings>change pc settings> activate windows en daar op activate druk, dan draait er zon 20 seconden een cirkeltje rond, en daar staat achter checking this key. Dan stopt die er mee. en geeft aan:
Windows can't activate at the moment. Try activationg windows later. If this issue persists, contact microsoft customre service and support onlinde to activate windows.

Komt iemand dit bekend voor en weet iemand hoe dit op te lossen is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet volgens mij met internet verbonden zijn om te activeren. Verbind dus met een Wifi netwerk en probeer het dan nog eens. Als dit niet lukt, doen wat hij zegt: http://www.microsoft.com/surface/nl-nl/support/getting-started/troubleshoot-surface-activation