Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik een zoekresultaat, dat niet op mijn PC staat?

Ik wil het programma ammyy van mijn PC verwijderen.
Via zoekresultaten heb ik een paar bestanden gevonden en verwijderd.
Eentje niet, die blijkt te verwijzen naar een website.
Bij eigenschappen zie ik welke website het is en dat het naar een cache naam verwijst. Hoe raak ik dit kwijt.
Ik heb de PC al naar een eerder herstelpunt teruggezet, maar dit 'bestand' blijft bestaan. Waar kan ik dit kwijtraken?
Ik hoop dat iemand hierop een antwoord heeft.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
643
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
veilige modes al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is een beveiligingscertificaat, het verloopt op 26-10-2013 10:15.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

probeer dit eens: start -> configuratiescherm -> onder programma's: een programma verwijderen -> selecteer het programma met rechter muisknop -> druk op verwijderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit is volgens mij een browser hacker als ik jou was zou ik malware bytes downloaden dat is nu de beste gratis virus scanner op de markt het is beter dan norton mc afee en windows defender laat hem alles scannen verwijder de boel gooi die scanner weg dan ga je naar je browser icoontje en rechtermuisknop properties en dan alles verwijderen achter "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" chrome kan ook internet zijn ofzo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ammy Admin lijkt me een legaal programma (http://www.ammyy.com/en/) en wordt gebruikt voor remote desktop verbindingen.

Je zou ze een mailtje kunnen sturen, bij de frequently asked question zie ik zo gauw jouw probleem niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding