kan je met windows 7 ook alleen de map verwijderen en niet de inhoud?

ik heb heel veel muziek, dit wil ik allemaal op 1 plek hebben, de mappen staan er, maar het zijn er meer dan 300..
Dus kan ik ook alleen de map verwijderen zodat de inhoud op de oorspronkelijke locatie van de map staat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Heel simpele truc. Doe een zoekfunctie op .mp3 (rechtsboven in verkenner) ctrl-a, ctrl-x. Maak een map aan waar het in moet ga in die map staan ctrl-v.

Toegevoegd na 3 minuten:
Daarna kan je alle mappen selecteren en in de prullenbak gooien. Dit werkt alleen als je alle mappen waar mp3's in staan vanaf een bepaalde hoofdmap wil hebben in een map. Als je een paar mappen er niet bij wil hebben zal je die even uit die hoofdmap moeten halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt die liedjes in bijv. Map MP3 staan en je wilt ze in map muziek.
Open het venster mp3 en muziek markeer alle liedjes en sleep ze naar map muziek simpel & snel=) succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals je de vraag stelt: Nee, dat kan niet.

Een map is een directory. Je kunt niet alleen een direcory verwijderen, zonder ook de onderliggend mappen (subdirectories) en bestanden te verwijderen. Dat brengt de opbouw van het bestands-systeem nu eenmaal met zich mee.

Dus zul je eerst alle bestanden moeten verplaatsen naar een andere (logische) locatie. Als dat op dezelfde schijf is, blijven de bestanden fysiek op dezelfde plek op de schijf staan, slechts de verwijzing in de schijfindex (bestandssysteem) wordt aangepast.

Dat kan bijv. op de manier zoals door anderen hier is aangegeven.