Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de PC weer in de slaapstand krijgen?

Tot voor 1dag ging het wel en nu niet meer.Moet ik in het register iets wijzigen?Zoja waar en wat ?Met de normale instellingen gaat het niet meer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
664

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit is een bekend probleem in vooral Vista en kan aan van alles en nog wat liggen. Achterhaal wat JIJ de afgelopen dagen hebt gewijzigd waardoor het dit gedrag is gaan tonen. Instellingen gewijzigd, software geïnstalleerd, etc.

Misschien kunnen toegevoegde bronnen je helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

welke versie heb je ?

XP,Vista,7,etc,..

Want dat zijn verschillende stappen..

De naamgeving is hoogst verwarrend:
XP stand-by = Vista slaapstand (PC voeding nog aan, HD uit)
XP slaapstand = Vista sluimerstand (alles uit)
en er is een nieuwe modus: hybride slaapstand, die de twee voorgaande combineert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via het configuratiescherm kan je bij energiebeheer alles instellen zoals je wilt... volgens mij is dat zo bij alle versies...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan proberen om een paar keer (tegelijk) op de CTRL en de Delete toets te drukken. Als, maar dan ook als, je vista gebruikt komt er een klein menu met een aantal opties. Kies dan de slaapstand. Hetzelfde geld voor Windows 7.
Als je XP gebruikt moet dit volgens mij (weet ik niet zeker) hetzelfde resultaat hebben. je kan natuurlijk wat bij mij bijna altijd helpt: Breng hem naar een goeie pc winkel en laat hem fixen. Dit gaat waarschijnlijk een kleine €10 kosten of minder/meer. In ieder geval niet duurder dan €25. Vraag ook uitleg. Vraag wat ze hebben gedaan en onthoud dat voor volgende keren. succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding