Is het mogelijk om OSX mountain lion op een mac te zetten wanneer je die op een nieuwe mac hebt staan die gelinkt is naar je itunes account?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou dat niet kunnen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat ik in de mac appstore mountain lion alsnog op mijn oudere mac moet downloaden door deze aan te schaffen terwijl mountain lion op mijn nieuwe mac standaard geïnstalleerd staat. Ik heb er dus eigenlijk wel voor betaald maar ik wil mountain lion nu dus ook op mijn oude mac krijgen

Antwoorden (2)

Het maakt niet uit of op je nieuwe Mac al Mountain Lion staat (ik las net de reacties); voor je oude heb je geen licentie. Je moet even kijken of je oude Mac geschikt is voor ML en of je genoeg RAM hebt. Voor ML heb je 2 Gb nodig (en 8 Gb vrije schijfruimte). Je kunt het voor € 15,99 aanschaffen in de App store. Zie bronvermeldingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou direct upgraden naar de nieuwste "mountain lion". Lion was nogal foutgevoelig met veel meldingen qua wifi enz. Moet de reviews maar eens lezen in de app-store (mac) :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, vraag verkeerd gelezen :(