Hoe kan het dat “in ene” al mijn ongewenste emails (spam) in mijn inbox komen iov “ongewenste post”?

Ineens tijdens de dag gebeurde dat. Is erg vervelend want je krijgt er vaak best wat per dag.
Het gaat om Hotmail/Outlook via een iPad en iPhone. Mail via pc gebruik ik niet.

Weet iemand hoe ik dit weer zo moet instellen als eerst? Dus al,een mails van contacten in mijn inbox en de rest in ongewenste post.

Alvast bedankt!

2.3K
Terpstraatje70
een jaar geleden
iov = ipv. Het geldt voor al mijn apparaten.
tinus1969
een jaar geleden
Instelling in hotmail, zo te horen
Terpstraatje70
een jaar geleden
Oke en hoe verander ik dat?
Het is het standaard email programma van iPhone-iPad wat er al op zit.
Ik heb idd een hotmail en een outlook account.

Antwoorden (2)

Het ligt niet aan jou, momenteel heeft Microsoft Outlook problemen met de spamfilters. Het zal waarschijnlijk vanzelf opgelost worden.
een jaar geleden
Spam wordt meestal verzonden door mensen die proberen om geld te verdienen door middel van reclame. Ze gebruiken een lijst met e-mailadressen die ze hebben verzameld van websites, forums en andere bronnen. Soms worden deze lijsten ook verkocht aan andere bedrijven. Om spam te voorkomen, is het belangrijk om je e-mailadres niet openbaar te maken en een goede spamfilter te gebruiken.
9 maanden geleden