Is er een Novell-progje waarmee je file actions m.b.t een bepaalde map kunt loggen?

Bijv. als een user een bestand aanmaakt of weggooit: dat er dan een entry bijkomt in 't logbestand (zaken zoals: datum, naam bestand, wie de actie doet, vanaf welk werkstation de actie gepleegd is).
Zo'n programmaatje zou Novell(NDS)-based moeten zijn - AD is niet beschikbaar. Het zal dus - denk ik? - een NLM moeten zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

ook ik krijg niets gevonden voor je (zeldzaam) maar als je volgende week nog geen antwoord hebt waar je iets aan hebt moet je maar een PB sturen met daarin alles wat t precies moet doen dan zal ik wel eens met syslog ofzo aan de slag gaan en een progje voor je maken.