hoe kan je gegevens verwijderen op de C schrijf van een nokia N97?

door het internet, raakt het geheugen constant vol. Ik heb inmiddels een hoop toepassingen verwijderd en pas dan kan ik het web openen.
Nu heb ik ook veel gegevens verwijderd van de e schrijf, maar het geeft bij voorkeur aan dat de cschrijf vol zit. Nu kan ik nergens vinden waar deze link tot openen zich bevindt.
Toepassingen en foto,s e.d. Zijn voor een een deel verwijderd.

Hoe kan ik een beter overzicht krijgen hierin? Want er zijn al zoveel toepassingen verwijderd dat ik een vermoeden heb dat als het verzoek tot verwijderen van een volle c schrijf leidt dat ik op een gegeven moment geen toepassingen meer kan verwijderen en dus niet meer kan internet ( het internet functioneert niet bij een vol geheugen)

zijn er tips of oplossingen hiervoor?

Mvg,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De schijf waar je windows op staat moet minstens 10GB vrij hebben dit is wel zoon beetje wat aan te raden is.

Kan wel minder maar dan begint de pc sloom te worden en dit zou zonde zijn.

Ik zou zeggen als je nog een andere schijf hebt waar windows niet op staat gooi alles daar in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh Misschien moet ik inderdaad niet meer zo laat achter de pc zitten xD Dit kan trouwens een bug zijn van Nokia.
Iemand die ik ken had dit ook, de enige oplossing voor hem was de telefoon resetten en dan zag die het geheugen weer.