Internetgeschiedenis van oude laptop terughalen?

Mijn laptop is kapot gegaan, ik heb een nieuwe maar ik heb mijn internetgeschiedenis nodig van mijn oude laptop. Is er een manier hier nog achter te komen? Ik heb internet via KPN, is dit via hun misschien te achterhalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

euhm ja je kan het aanvragen via kpn maar je kan ook de hdd van je oude laptop laten uitlezen als die niet kapot is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een account hebt bij Google en je daar hebt aangemeld tijdens het surfen, dan kan je op elke PC of laptop je geschiedenis terug lezen.

Als je Google Chrome gebruikt en je bent aangemeld, dan kan je ook op elke willekeurige PC of laptop je geschiedenis terug lezen.

Als dit het geval is, geef dan een reactie, dan leg ik het je uit.

Je kan ook de harde schijf uit je laptop slopen en die in een Externe Harddisk Cover stoppen, vervolgens sluit je die aan op je PC of laptop en dan kan je de harde schijf ook uitlezen.
Er zijn ook USB-kabeltjes in de handel waar dit mee kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje! Ik heb idd een account bij Google en gebruik altijd Chrome
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo Mila, is die foto van een Duitse staande ?
Je gebruikt dus Google Chrome, ben je er al uit ?
Uiterst rechts boven zie je 3 streepjes, als je daar op clickt, klapt er een menu open en daar zie je ook je geschiedenis. Wat ga je trouwens doen met de harddisk die nu nog in je oude laptop zit ?