Hoe haal ik oa "in bibliotheek weergeven" weg uit de mapbalk van w7?

In deze volgorde staan er opties in de bestandsmappen:
...organiseren, in bibliotheek weergeven, delen met, alles afspelen, branden, nieuwe map...
Hoe haal ik dat weg? Want het is voor mij totaal niet van toepassing. (In windows 7 dus)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

) Open regedit (menu start > uitvoeren > typ: regedit en druk op enter)
2) Ga naar: HKEY_CLASSES_ROOT > * > shellex > ContextMenuHandlers

In de boomstructuur staan nu de namen van de programma's die ooit een optie aan het contextmenu hebben toegevoegd.
LET OP: delete bij stap 3 alleen de opties met een naam van de programma's/makers!
Als je andere keys verwijderd kan je het contextmenu voorgoed verwijderen!

3) Delete de ongewenste opties.
4) Sluit regedit af, en herstart je computer

Je kan het tevens ook met dit programmaatje automatisch doen: http://www.lopesoft.com/en/