mijn muispad op mijn laptop doet het niet meer nadat mijn laptop hervat of uit slaapstand komt, wat moet ik doen?

ik heb windows7 en mijn laptop is van samsung

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb dat probleem vroeger ook wat ik deed is de muis uit halen en terug insteken of de laptop opnieuw opstarten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja als niet het wat met de toetsen drukken werkt (meestal reageert hij gewoon traag),.... energiebeheer eens nakijken ??
probeer eens te kijken of er niet een aparte driver voor is ?
meestal zie je wel zoiets al synoptic mousepad of zoiets in de taakbalk rechtsonderaan
gek genoeg kan je in sommige gevallen deze driver beter verwijderen dan wordt je touchpad gewoon als een ps/2 muis opnieuw geinstalleerd en dat werkt stukken beter.
die synoptic toestand is vaak alleen maar een extra functionaliteit driver vaak in combi met sneltoetsen die je niet of nauwelijks gebruikt
probeer eens te kijken of je die synoptic eens kun uitschakelen (rechtsklikken ) op taakbalk icoontje en optie uitschakelen of zoiets
voordat je hem probeert te verwijderen
capthavoc