Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heb nu mac os x versie 10.5.8 op me laptop wat moet ik kopen voor een upgrade?

heb nu mac os x versie 10.5.8 op me laptop wat moet ik kopen voor een upgrade?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
786

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat je je OSX wilt upgraden. Als je naar 10.7 (Lion) wilt upgraden vanaf 10.5 (Leopard), moet je éérst 10.6 (Snow Leopard) kopen. Dit kan je bij de lokale APR doen.

Hoe er wel rekening mee dat je MacBook minimaal een Core 2 Duo CPU moet hebben, de oudere versies met Core Duo worden niet meer ondersteund.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou even wachten met upgraden naar 10.7 en 10.6 kopen. 10.6 is verder geoptimaliseerd en is sneller dan 10.5. 10.7. is nog maar een week ofzo uit. Hierdoor werkt sommige software niet zo goed en blijkt sommige video's op internet niet echt lekker te werken waardoor de computer uitvalt. Hier blijkt veel mensen last van te hebben. Ik wacht altijd een half jaar ofzo met upgraden naar de nieuwste versie. Dan weet je zeker dat de ontwikkelaars van software voldoende de tijd hebben gehad om de software aan te passen en is voor de meeste bekende problemen al een oplossing bekend. OS X kun je kopen in apple retailers en apple.nl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding