Wat was Apple ID na de @, dus bijv. Regenwoud@...., nu is het me.com maar wat was het voor de update?

Mijn iPad was geblokt dus ben er mee naar de Media Markt gegaan en die heeft hem nu weer normaal gekregen alleen, ik moest een nieuw ID maken omdat ik de vorige was vergeten maar was er VOOR de updatee een bepaald einde na de @? Want nu is het me.com, ik weet dat die nog anders is maar was er iets voor de updat? Heeft iemand hier verstand van want ik wil heel graag mijn oude account terug, via mijn naam en achternaam lukt het niet, dan herkent hij het niet in het systeem.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Gewoon je emailadres. Dus hotmail of gmail of wotevver.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het goed is, is het gewoon je email adres. Dus @hotmail.com, @gmail.com etc
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Psies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O oké, ik ga het proberen
Dat is altijd ....@mac.com geweest ;)
Maar ook al ee tijdje ....@me.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat was gewoon je emailadres zoals: @hotmail @gmail etc.