Hoe maak je bij windows 8 een dynamische tegel met diavoorstelling van foto's op je harde schijf?

Toegevoegd na 2 dagen:
Reaktie van Embee klopt maar toch problemen.
Als je foto's in map plaatst in de bibliotheek ( afbeeldingen) dan laat die alleen die map zien en niet de foto;s in andere mappen.

Vreemd ook dat je niet kan aanwijzen welke foto's op welke locatie die moet laten zien

Nu werkt dus alleen de losse foto's geplaatst in de bibliotheek map afbeeldingen

Doe ik nou iets fout

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ga naar de Microsoft Store (Tegel op je Windows 8 scherm), ga naar de categorie Fotografie en kies voor de gratis App "Photo's".

Deze App verschijnt als een tegel op je scherm, je kunt de grootte aanpassen (vierkant klein of rechthoekig groot) door er rechts op te klikken en onder in de balk je keuze te maken, ook kun je hier kiezen voor Live tegel inschakelen (je ziet dan at random al je foto's) of uitschakelen. Zo heb je een dynamische tegel met al je foto's!

Beschrijving van de App in de Store:

De app Foto's brengt al je foto's en video's bij elkaar op één plek, ook als ze op Facebook, Flickr, SkyDrive of een andere pc staan.

Functies
Importeer foto's en video's vanaf een camera.
Bekijk foto's van services als SkyDrive, Facebook en Flickr en van je andere pc's.
Draai je foto's en snijd ze bij.
Deel foto's met vrienden en familie zonder dat je de app hoeft te verlaten.
Blader door je foto's als miniaturen, in een verhaalweergave of volledig scherm.
Geniet van je herinneringen met een diashow of een fotomix.
Gebruik de emoticon Apparaten om je foto's af te drukken of ze weer te geven op een tv met Xbox of een ander gecertificeerd Windows Afspelen met-apparaat.