Ik heb Windows 7 32bit, kan ik deze eenvoudig omzetten in 64bit???

Ik heb voorheen is 32 bit geïnstalleerd, ik heb ook de 64 bit cd.. Hoe gaat dit in zijn werk ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Dit kan je alleen maar omzetten door een nieuwe Windows 7 installatie te gebruiken, je 64 bit installatie CD dus over je 32 bit installatie te gooien. Zorg wel voor een back-up.

Andere simpelere manieren zijn niet aanwezig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is kan je via je installatie cd een upgrade doen ipv een schone installatie, dan kies je ipv 32 bit 64 bit versie , je moet dan wel een installatie disc hebben met beide versies.
Als je alleen de 32 bit versie hebt kan je dit dus niet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voorgaande antwoorden gaan voorbij aan het feit dat je dan OOK een nieuwe licentie nodig hebt. Eens 32 bit gebruikt, vraagt de installatie van de 64 bit om een nieuwe sleutel. #En die kost zoals bekend, een bom duiten.........