hoe kan ik zien of mijn windows 7 is geactiveert?

hij staat niet meer bij systeem ? waar kan ik dan nog meer kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Dit moet staan bij de Systeem eigenschappen van je computer.
Aan je reacties te zien, merk ik dat je een activator hebt gebruikt en meestal krijg je dan niets te zien bij de Eigenschappen. Je merkt pas of je OS geactiveerd is als je geen irritante berichten krijgt steeds. Ik raad je aan voor de volgende keer de 'DAZ Loader v2.09' te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ga naar Start>Rechtermuisknop op computer>eigenschappen. Helemaal naar benden scrollen effe wachten en daar staat het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows geniun downloaden.
Alleen een waarschuwing vooraf,
Als je systeem niet legitiem is zal het programma je erg gaan irriteren met constant pop ups etc.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het verwijderen was ook een probleem vroeger.
Maar tegenwoordig zeggen ze dat het makkelijker is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo
Ga naar computer niet oppennen klik op eigenschappen
onder in het beeld zie je normaal de sleutel staan met legitieme versie of niet geactiveerd
Bergera