Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik de drivers van mijn luidsprekers?

Ik heb geen drivers van mijn luidspreker mijn model is xps 2.0 10 van Hercules. Ik heb al op het web gezocht en ik heb geen cd ofzo.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
751
capthavoc
11 jaar geleden
luidsprekers op zich hebben geen drivers nodig maar wel je geluidskaart in je pc
dus welk merk is dat ??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigenlijk weet ik niet wat een geluidskaart precies is :S
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben er nu achtergekomen wat een geluidskaart is maar hoe weet om wat de naam daarvan is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het opgelost en de drivers van mijn geluidskaart geïnstalleerd

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze luidspreker wordt via de geluidskaart aangestuurd. Je hebt dus zoals boven beschreven, drivers voor jouw geluidskaart nodig.

Drivers voor je geluidskaart kan je vinden op de support pagina op de website van jouw laptop/computer leverancier.

Programma’s als ‘driver detective’ of ‘driver genius’ zoeken en installeren de meest recente drivers automatisch. De gratis programma ‘Driver Easy’ doet hetzelfde als de net genoemde programma’s. Het enige nadeel is de limiet in snelheid voor het downloaden van de drivers.

Ik raad aan om de drivers handmatig te downloaden via de support pagina van jouw laptop/computerleverancier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké bedankt

Andere antwoorden (2)

Voor deze luidsprekers heb je geen drivers nodig. Je sluit ze gewoon aan, en dan moeten ze het doen.
(Lees meer...)
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, maar ik heb ze al aangesloten en ze doen het nog steeds niet
voor luidsprekers die gewoon met een audiotulpje (jack-plug) aangesloten moeten worden is geen software voor nodig alleen als het via usb gaat, als ze het niet doen dan is er een probleem met je driver van je geluidkaart, gewoon in de groene aansluiting stoppen van de audio kanalen en dan zou die het moeten doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding