Contacten overzetten naar ander toestel kan dat?

Hallo allemaal,

Op dit moment heb ik de iPhone 5 met een goed abonnement, alleen krijg ik volgende week een ander toestel maar ik blijf dezelfde sim-kaart houden. Alleen op mijn iCloud account staan zo'n 175 contacten en de rest staat ergens anders op? Alleen ik weet niet waar ik zou graag willen weten hoe ik dit kan zien

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
capthavoc
8 jaar geleden
op een iphone staan in principe geen contacten op de sim
tenzij je hiervoor een ander kleine gsm had maar dan is de data daarop ook niet bereikbaar.
dus alles zou op icloud moeten staan Dus ik vraag me even af wat je dan precies mist ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik mis zo'n 140 contacten die niet op mijn iCloud staan
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Over het algemeen staan je contacten op je telefoon of op je sim-kaart. Er zit op elke telefoon een functie om contacten tussen die twee plekken te verplaatsen/over te etten. Bovendien slaan Apple en Google je contacten (als je dit niet uitschakelt) ook op in de cloud. Dit is weer zo'n vraag waarvan je het antwoord ook even kunt Googelen. Scheelt jou tijd en ons moeite. Probeer het eens met 'contacten overzetten iPhone'.

Antwoorden (1)

Synchroniseer naar Google zodat je alles hebt(iCloud dan echt even uitzetten anders krijg je veel doublures) En synchroniseer dan ook zo terug.

http://www.google.com/sync/index.html