In configuratiescherm word mijn activatiestatus niet weergegeven. Hoe kan dit?

Ik heb een legale windows 7, nu gaf hij gister een melding aan van dat ik hem opnieuw moest activeren maar ditmaal met een legale windows key, maar hij is legaal dusja, ik d8 negeren maar, nu wil ik mijn activatie status bekijken via: start > computer > eigenschappen, maar daar word heel het rubriekje met windows activatie niet weegegeven. Ook wanneer ik mijn windows opnieuw wil activeren door naar start toe te gaan en vervolgens activeren in te type en het programma te selecteren werkt het niet. Ik krijg een foutmelding dat ik geen toegang kan krijgen tot sui.exe in de system32map.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Mogelijk oorzaken:
1. Je firewall blokkeert de toegang tot de registratiegegevens
2. Je Windows is niet up to date
3. Je hebt een virus opgelopen