Hoe switch je tussen verschillende accounts in Windows 8?

Uiteraard zonder daar opnieuw voor te hoeven opstarten. Ik ben van Vista naar 8 gegaan en mis die functie echt heel erg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Na een tijdje zelf gekloot te hebben eindelijk gevonden:

Ga naar start of bureaublad> schuif je muis naar een rechterhoek > Instellingen > onderaan staat Pc-instellingen wijzigen > gebruikers > gebruikers toevoegen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dan natuurlijk als je van gebruiker wilt wisselen > Crtl Alt Delete en en de stappen volgen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
GEWELDIG!!! Ik heb echt zitten vogelen... maar kwam er echt niet uit! Heel erg bedankt!