Mijn cd lade openen gewoon door het knopje in te drukken kan niet want dat knopje is kapot. Dus hoe maak ik de lade open met de fn en f12 toets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.5K

Het beste antwoord

In Windows gewoon bij mijn computer kijken en rechtermuisklik op de CD-Drive drukken, dan eject drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat was niet de vraag.
waarschijnlijk is de truuk leveranciers afhankelijk en werkt alleen als je de oem software die bij de computer (of het toetsenbord) zat geinstalleerd is.
is geen windows kunstje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het antwoord geven fn+f12 is ook geen vraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@AdrieK: Het is in ieder geval een oplossing. Aan jouw informatie heeft de vraagsteller helemaal niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Vdijken:
Daarom staat het verhaal van AdrieK ook onder reacties, en niet onder antwoorden.

Andere antwoorden (2)

In de bij Windows meegeleverde mediaspeler bevindt zich bovenaan het scherm ook een aanklikbaar knopje "Openen lade" - trouwens de meeste mediaspelers en zéker branders hebben een dergelijk aanklikbaar veldje wel ergens in hun menu.
Verder hadden vroeger lades nog een piepklein gaatje voor toegang met een paperclip - tegenwoordig ontbreekt dit gaatje meestal, maar een kleine visuele inspectie kan nooit geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht dit alles niet lukken dan zit er naast de slede een heel klein gaatje, neem een paperclip en buig deze een beetje, druk hem dan voorzichtig in dat gaatje,niet forceren.
en fe lade gaat open.