waarom start mac osx niet op?

hoi
ik werk met linux maar ik wou mac osx snow leopard instaleren op mijn virtualbox, dit is met succes gelukt, maar nu wil hij niet opstarten,mijn processor is intel Core 2. help mij aub,
als ik hem opstart krijg ik een dialoog met deze tekst

VIRTUAL BOX - GURU MIDITATION

Een fatale fout is opgetreden terwijl de virtuele machine draaide en de machine is gestopt.
Kijk voor ondersteuning op de community sectie van http://www.virtualbox.org of u contact voor ondersteuning. Lever aub de inhoud van het logbestand VBox.log en het image bestand VBox.png deze kunt u terugvinden in de /home/flor/VirtualBox VMs/mac/Logs folder, samen met een beschrijving van wat u deed op het moment dat de fout optrad. Let op; u kunt genoemde bestanden ook benaderen via Toon Log in het machine menu van de hoofdvenster van VirtualBox.
Klik op Ok als u de machine uit wilt zetten of klik op Negeren als u alles zo wilt laten staan voor nader onderzoek. Let op: nader onderzoek vereist specifieke kennis en hulpmiddelen, het is wenselijker om op Ok te klikken.

help mij aub

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste,

Vooropgesteld, ik heb geen enkele ervaring met Linux,
maar wel een beetje van Mac.
Even wat proberen:
Is het mogelijk om een nieuwe Linux install te doen?
Eventueel opstarten (booten) via de orginele Linux install CD
Vermoedelijk bent u toch Linux data kwijtgeraakt.
(Data crash)
Of een externe harddisk (USB) aansluiten en daarop de nieuwe Linux opstart Map installeren.
Zo voorkomt u ook dat muziek of foto bestanden die misschien
nog in de oude (beschadigde Systeemmap staan) kwijt raakt.

Misschien is het raadzaam om even te kijken of OSX 10.5
beter werkt met Virtual Box, (dan OSX 10.6 ??)

Ook voldoende werkgeheugen aanwezig?

Met vriendelijke groeten,
Josse