Hoe krijg ik de oude versie van mijn Mac terug?

Ik heb sinds kort weer een iMac op mijn kamer en wou hem gaan update.. Toen heb ik dus perrongeluk een oudere versie op mijn iMac gezet. Nu is mijn vraag dus, hoe krijg ik die oude versie die er op stond weer terug? Ik heb heel veel back-ups dus ik weet niet of daar de oplossing in zit...
De versie die ik terug wil is Mac OS X Leopard 10.5

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Tja als je de dvdset Van 10.5 niet hebt dan kun je eigenlijk niets.
die backups zijn voor andere mac ?
dus dat lukt ook niet

Tip: als je imac geen powerpc is
maar een intel probeer dan 10.6 te vinden ?
Daar zit app store bij
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb verder nog alle bijhorende discs van Mac OS X Snow Leopard maar de appstore en skype en utorrent kan ik allemaal niet downloaden op mijn iMac. Ik heb het ook al geprobeerd via een torrent op mijn Windows 8 PC maar die kan ik dus weer niet overzetten naar mijn Mac.
capthavoc
11 jaar geleden
snow leopard is toch versie 10.6 ?
via mac updates zou de rest moeten binnenkomen
is er een reden dat je speciaal 10.5 terug wilt ?
iets met software ? die alleen onder 10.5 nog werkt ?
volgens mij is idd de rosetta niet meer aanwezig in 10.6 maar als je iso van 10.5 kan vinden kan je deze gerust branden (zelf op een windows pc)