Hoe houd ik iTunes ik op één gebruiker op de computer?

Ik deel de conputers met nog twee gebruikers. Nu hebben we alledrie iTunes, maar doet die het niet goed per gebruiker, oftewel als ik naar mn eigen gebruiker overschakel staat mn eigen iTunes er niet meer.
Hoe kan ik de computer instellen dat iTunes alleen op mijn gebruiker beschikbaar is??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel iTunes, maar als ik hem probeer te installeren doet hij dat niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar laat nu maar, heb hem via een omweg aan de praat gekregen! :)

Antwoorden (1)

Heeft iedereen die de computer gebruikt een eigen account? iTunes slaat de muziek, en de account-informatie op in de thuis-map van elke gebruiker afzonderlijk. Als iedereen in de computer in logt onder zijn eigen naam, krijgt hij of zij ook een eigen 'iTunes'.

Als iedereen onder de zelfde gebruikersnaam op de computer werkt, dan gebruikt ook iedereen de zelfde iTunes account en iTunes bibliotheek. Dat ga je dan nooit voor iedereen gescheiden krijgen.