Ik heb een canon pixus iP4500 gekregen maar kan (ook bij de canonsite) niet de driver vinden. Weet iemand hoe ik hier aan kan komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad pixus. Ik had de pagina gevonden maar daar staan er nogal wat op. Heb nu de juiste driver geinstalleerd denk ik (nr.116) maar printer reageert niet. Pakt ook geen papier.

Het beste antwoord

Zie onderstaande link. Het is een Pixma IP4500 waarschijnlijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de site klik je rechts op Drivers en vul je het besturingsysteem in. Je kunt dan de drivers downloaden, maar ook de gebruiksaanwijzing.

Toegevoegd na 3 minuten:
Omdat je op Pixus zocht kon je deze misschien niet vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In plaats van Pixus is het niet Pixma?

Hier moet je alle drivers vinden

http://drivers.softpedia.com/get/PRINTER/CANON/Canon-PIXMA-iP4500-Printer-Driver-211.shtml
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot die conclusie kwam ik en Fargh ook. Maar waarom de drivers niet downloaden bij Canon zelf? Dat lijkt me het meest betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even nieuw op de site dus weet nog niet hoe e.a. werkt met reacties. Ik later geantwoord: Het is inderdaad een pixma had die pagina gevonden maar wist niet welke (nl een erg lange lijst) Ik denk de goede te hebben gevonden maar de printer reageert niet op de testpagina die ik wil printen en pakt ook geen papier bij het aanzetten wat andere printers wel altijd deden.
wel pixma !
http://canon.driversdown.com/Canon-driver-list/s_26_1.shtml

of google : canon pixma ip4500 driver windows 7

Toegevoegd na 1 minuut:
http://software.canon-europe.com/products/0010484.asp