Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik apps op google play downloaden?

Wij hebben een tablet, hierop kun je niet via de tablet zelf apps downloaden. Dit wou ik via google play doen. Maar elke keer zegt die dat de computer geen conatct kan maken met de tablet hoe moet ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
859

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je aanmelden met hetzelfde gmail adres als waarmee je android telefoon gesynchroniseerd is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer de Play Store niet op het apparaat geïnstalleerd is, is het niet mogelijk om applicaties via de Play Store te installeren. De Play Store op het apparaat is nodig om het apparaat op de website (play.google.com) te herkennen.

Waarschijnlijk heb je een zogenaamde 'low-budget-tablet.' Deze goedkope tablets hebben geen Play Store omdat Google deze apparaten niet goedgekeurd heeft (alleen het Android-besturingssysteem mag gebruikt worden, de Play Store niet).

Je kunt dus geen applicaties uit de Play Store downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou heeft je tablet een abonnement op internet of gebruik wifi . wifi = draadloze internet net als bluetooth alleen wifi stuurt een internetverbinding dat kan bluetooth ook . oké zorg er eerst voor dat je tablet gewoon internet heeft als dat zo is ga naar www.google.nl/play of ga eerst naar google en klik dan op play boven en installeer .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding