Bij mijn nieuwe laptop (asus met flash ipv hd) verdwijnt mijn muis als ik hem in slaapstand zet/laat gaan. Hoe verander ik dit?

Ik kan dan alleen met TAB werken maar dat werkt niet. De laatste LTS versie van Xubuntu staat erop. Als ik hem herstart is de muis weer terug.

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om dit te veranderen, moet je de instellingen van je laptop aanpassen. Ga naar de instellingen van je laptop en zoek naar de optie 'Slaapstand'. Hier kun je de instellingen aanpassen, zodat je muis niet verdwijnt als je laptop in slaapstand gaat.
Bronnen:
5 maanden geleden