kan ik ervoor zorgen dat internet word opgestart bij opstart van windows en niet gesloten kan worden?

Dus als windows is opgestart dat google chrome start of internet explorer en dan niet meer gesloten kan worden of als je het sluit dat het dan meteen terug komt?
Ik heb op m'n pc Windows 7 Ultimate SP1 x32.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat je wil hebben is een "internet kiosk", als je daarop zoekt (in combinatie met windows 7), dan vind je allerlei tutorials zoals http://www.ehow.com/how_7503804_build-internet-kiosk.html . Daar staat stap voor stap hoe je dit kunt doen.
gvrox
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan de exe van internet explorer of google chrome in de map opstarten zetten.
capthavoc
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
dat wordt moeilijker maar waarom wil je dat precies ?