Voor het installeren van Google Chrome is in Windows 7 een update noodzakelijk, Welke?

Toegevoegd na 1 dag:
Er komt de melding:
Er is een update van windows vereist.
Bij opstart Windows update is de melding: Windows is up to date.
Windows 7 64 bit IE8

Toegevoegd na 2 dagen:
De volledige omschrijving is:
"Installatie mislukt. Er is een update van Windows vereist voor het installatieprogramma van Google Chrome. Installeer alle vereiste updates via Windows update." Bij de start van Windows update krijg ik de melding: "Windows is up to date"

Mijn vraag is: Welke update is nodig.

Toegevoegd na 2 dagen:
Er werd ook de raad gegeven om verschillende dll's op nieuw te registreren.
De reacties op regsvr32bij de verschillende dll's zijn: wuapi.dll->geslaagd wups.dll->fout 0X80070005 wuaueng.dll->fout 0X80070005 wucltui.dll->kan opgegeven module niet vinden
atl.dll->geslaagd msxml3.dll->geslaagd
regsvr64 wordt niet herkend als interne opdracht

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Dat is niet waar.

Toegevoegd na 30 seconden:
Wat zegt chrome als je gaat installeren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer mensen hebben last gehad van dit probleem (zie bron).

Probeer eerst de software updater in het configuratie scherm te starten, als dat niet lukt doe dan het volgende.

Je kunt dit probleem verhelpen door een aantal .dll bestanden opnieuw te registreren. Doe het volgende:

1) Ga naar Start en zoek naar Uitvoeren.
2) Type nu cmd in het "Uitvoeren" scherm
3) Type de volgende commando's in Command prompt (Klik op Enter na elke commando)

Commando 1:

regsvr32 wuapi.dll

Commando 2:

regsvr32 wups.dll

Commando 3:

regsvr32 wuaueng.dll

Commando 4:

regsvr32 wucltui.dll

Commando 5:

regsvr32 atl.dll

Commando 6:

regsvr32 msxml3.dll

Als je een 64 bit OS gebruikt dan is het mogelijk dat de commando's niet werken, dus vervang dan de "32" in elke commando met "64". Bijvoorbeeld:

regsvr64 wuapi.dll

4) Herstart nu je computer en start Windows updater in het configuratie scherm. Nu zou je Google Chrome moeten kunnen downloaden.

Toegevoegd na 2 dagen:
Zorg in ieder geval dat je geen Beta download van Chrome, die kunnen dit probleem namelijk ook veroorzaken.

Probeer Google Chrome te downloaden via deze link:

http://www.google.com/chrome/eula.html?standalone=1

Hier download je namelijk alleen de installer mee. Als dit ook niet werkt zou ik een Windows reparatie starten.