Geen, de Llano A8-3860..... is een APU, intel heeft geen vergelijkbare processor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Intel brengt ook alleen maar CPU/GPU chips uit tegenwoordig, daarnaast kan je het CPU gedeelte gewoon met het CPU gedeelte van een non-APU CPU vergelijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou niet weten waarom je een i5 geen APU kan noemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar is hij niet krachtig genoeg voor vergeleken met de Llano
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat maakt dat nou uit, alsof er ergens een minimale kracht beschreven staat voor een APU, het is toch zeker de functionaliteit die een APU een APU maakt, niet de kracht. Anders graag een link waarin de minimale G/TFLOP kracht van APU wordt gespecificeerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik geef toe dat ik fout zat, maar als je gaat kijken naar de videokracht van de Llano denk ik niet dat er een intel processor is die er in de buurt zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, er is altijd een soort onbalans in het vergelijk dat is wel een probleem. De vrager is misschien niet eens zo geïnteresseerd in de GPU-kracht, dan is Intel opeens weer stukken beter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en gezien zijn trefwoorden wil hij erop gamen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik faal altijd in het kijken naar trefwoorden :D. Maar gamen op precies WoW en Minecraft na zou ik nooit op een GPU van een APU doen.
Op het CPU gedeelte met een i3, voor het GPU gedeelte moet je dan echter wel een losse videokaart aanschaffen omdat deze bij de i3 niet zo krachtig is. Als je echter wil gamen zijn beide GPU oplossingen onvoldoende en zal je sowieso een videokaart aan moeten schaffen.