play store (android) doet het niet meer, en nu?

HELP!!

ik heb een samsung galaxy s plus gti9001. Een android-toestel. het probleem is dat ik niks meer kan downloaden in de play store. Zelfs niet via internet. Heeft iemand ook dit probleem of heeft iemand dit gehad. Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik kan dus geen apps downloaden

Toegevoegd na 16 minuten:
Help aub

Toegevoegd na 20 minuten:
Ik heb een samsung galaxy s plus gt-i9001, sorry

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je het wat beter uitleggen? Want kan je niet meer in de store komen, of komt er wat te staan als je iets wilt downloaden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan er wel komen, ik kan ook de apps bekijken. Ik kan op downloaden kliken. Dan laad ie heel lang en dan zegt ie dat hij het niet kan downloaden.

Het beste antwoord

Ik heb het probleem ook gehad, even gezocht en je moet het volgende doen:

Ga naar de instellingen,
Daarna naar applicaties,
Kies voor applicatie beheer,
Kies daarna boven in de balk voor alles,
Zoek de play store op,
Klik op update(s) verwijderen,
Herstart

de telefoon, als het goed is moet het nu opgelost zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, hij doet het weer. Alleen ziet alles er nu ouder uit. Maarja beter wat ouder dan niks.
Nogmaals bedankt.