mijn geluid op mijn laptop doet het niet meer en eer staat een icoontje (rood met wit krijs erin) hoe los ik dit op?

op mijn laptop doet het geluid er niet meer en er staat i.p.v. een luidspreker meer maar een luidspreker met een rood rondje en een kruisje hoe los ik dit op?.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je volumeknop staat op "dempen" klik op je volumeknop en klik op het luidsprekertje met het kruis erdoor. Volgens mij moet hij dan weer normaal staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk of het geluid op dempen staat.
als je windows 7 hebt druk op mixer.
druk op luidspreker, daar staan instellingen en kijk daar of je alles goed aan hebt staan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het kan zijn zoals de eerste 2 antwoorden maar je kan met windows 7 ook gewoon naar je start knop dan configuratie scherm dan bij hardware en dan moet je het vinden als het geluid aan je laptop ligt