Er staat als ik mijn games op start dat de applicatie beschadigd is hoe maak ik dat?

Ik heb al mijn games al opnieuw gedownload

een jaar geleden
1.3K
SimonV
een jaar geleden
Bij welke game krijg je deze melding bijvoorbeeld? Waar heb je deze gedownload?
Ritsuka
een jaar geleden
Welk besturingssysteem heeft je pc?
Gebruik je een launcher zoals Steam?
Hoe kom je aan de games?
Vortexxx
een jaar geleden
Het klinkt alsof de virusscanner de applicatie/spel blokkeert, waarschijnlijk door ingebakken malware.

Antwoorden (2)

Zorg dat je Windows Update helemaal is bijgewerkt, kijk ook even bij optionele updates. Taakbeheer openen en kijk of je daar de applicaties in kwestie kan beëindigen. Heb je de games wel eerst verwijderd via het Configuratiescherm voordat je ze opnieuw hebt geïnstalleerd? Laat maar weten als het hierna nog steeds niet werkt, veel succes!
een jaar geleden
Om te controleren of de applicatie beschadigd is, kun je de bestanden van de applicatie scannen met een antivirusprogramma. Als de applicatie beschadigd is, kun je deze verwijderen en opnieuw downloaden. Als het probleem blijft bestaan, kun je contact opnemen met de ontwikkelaar van de applicatie.
9 maanden geleden