waar kan ik een site vinden waar een stem een zin voorleest die je intypt maar ook opslaat?

Ik weet het, er is al zo vraag, maar ik zoek een site waar je die stem die de tekst voor leest, ook kunt opslaan. Weet iemand waar ik zo'n site kan vinden?

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nuance heeft een app, die kun je op je mobiel zetten.
SpeechTransGold By Nuance - gratis

Assistant speaktoit - gratis

Nuance heeft ook software die kunt kopen. Dragon Naturally speaking ook in Nederlands verkrijgbaar.

Toegevoegd na 44 seconden:
De software heeft ook een functie om getypte tekst voor te lezen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Omschrijving
Dragon Dictation is een gebruiksvriendelijke spraakherkenningsapplicatie die gebruik maakt van Dragon® NaturallySpeaking® technologie. Het stelt u in staat om eenvoudig sms’jes of e-mails in te spreken en deze onmiddellijk te lezen. Dit gaat zelfs vijf (5) keer sneller dan typen op een toetsenbord.