Hoe kan ik in één keer de namen van een aantal documenten gedeeltelijk wijzigen?

Ik heb een aantal documenten met verschillende namen. Nu wil ik de documenten die bij elkaar horen, graag in één keer met een speciale toevoeging -aan de voorkant- hernoemen, zodat ze in een map allemaal bij elkaar gegroepeerd staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Welke soort documenten betreft dat dan, Word of iets anders?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
epub
paulus811
11 jaar geleden
Welk soort documenten maakt niet uit.

Het beste antwoord

Je kunt dat doen met 'Bulk Rename Utility'. Even googlen om gratis te downloaden. Je kunt in het tool van alles specificeren m.b.t. het veranderen van bestandsnamen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor de tip: ga ik morgen gelijk uitproberen! Nu eerst aan de oliebollen! ;-)
paulus811
11 jaar geleden
Veel plezier vanavond!