Bij de facebook app instellingen kan je 'melding krijgen bij nieuw bericht' aanvinken.
En op je telefoon bij profielen » profiel bewerken ( profiel bijv luid ) » andere toepassingen waarschuwingen » facebook » en daar kan je instellen hoe je moet worden gewaarschuwd als er wat nieuws op facebook is, bijvoorbeeld trilsignaal of een melodie enz.

Dit is ongeveer hoe je er kan komen misschien heet het onder je telefoon iets anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gevonden! volgens mij gaat het nu lukken, Nu maar wachten op een berichtje :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukt!

Andere antwoorden (1)

Ja, de Facebook app zelf. Als je namelijk een bericht hebt op Facebook, krijg je in het soort menuschermpje bovenin een melding te zien van Facebook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat krijg ik helaas dus niet :( Heb wel de facebook app maar krijg geen meldingen door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is raar dan, ik heb hem wel en ik krijg gewoon meldingen. Als je de app opnieuw installeert misschien? Of als je bij instellingen een soort van pushberichten accepteert, dan zou hij wel moeten werken. Welke mobiel heb je trouwens?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung galaxy s2 Ik zal mn instellingen er eens op na slaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat moet je dan zeker doen, want ik weet dan wel haast zeker dat het daar aan ligt. Ik heb de Galaxy S plus namelijk en in principe is daar bijna geen verschil mee bij de S2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan helaas niks vinden in mn instellingen.