Hoe kan ik mijn tablet met android 4.3 koppelen met mijn laptop?

ik heb gister een nieuwe tablet met android 4.3 gekocht, maar hij wil niet koppelen met mijn laptop maar mijn tablet zegt alleen dat hij aan het opladen is

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wat Ritsuka zegt is niet helemaal waar. Als je een Samsung tablet hebt moet je inderdaad kies installeren. Bij volgens mij zo'n beetje elk ander toestel moet je dewoon de PC en de tablet verbinden met een usb-kabel.

Met 'koppelen' bedoel je waarschijnlijk een verbinding leggen tussen tablet en pc om bestanden over te zetten. Daarvoor kun je beter de app Airdroid gebruiken, dan een usb-kabel. Installeer de app vanuit de Play Store en open hem. Ga dan op je PC naar web.airdroid.com en scan de qr-code op je PC-scherm met je telefoon door op de fotoknop te drukken en je camera op de qr-code te richten. Je krijgt nu een draadloze verbinding. Op je PC krijg je een bureaublad te zien. Hierop vind je bijvoorbeeld foto's, videos en bestanden. Als je bijvoorbeeld een foto wilt uploaden ga je naar foto's, kies je links de gewenste map uit de gallerij en klik je op uploaden. klik op selecteer om bestanden uit te zoeken of sleep ze naar je browser. Alles wordt direct gedownload. Als je foto's van je tablet wilt downloaden selecteer je ze en klik je op 'download'. Als je meerdere bestanden selecteert wordt er een zip-bestand gemaakt en gedownload.

Op deze manier kun je ook video's en bestanden uploaden. Als je nog vragen hebt laat je maar even een reactie achter.